Leading is speaking!
5 Tips om klaar te staan na de crisis en voorbereid te zijn voor (mogelijk) volgende crisis-periodes.
1. Bepaal de visie van je bedrijf
2. Meten is weten
3. Hou contact met je medewerkers
4. Communiceer over de Stand van Zaken
5. Bepaal het perspectief
EN de grote hamvraag voor de toekomst hierbij is 'Hoe ga je omgaan met telewerk-het home office gebeuren' ?
Wees een leider die objectief opvolgt en aanstuurt, dmv SMART-doelen te stellen.
S specifiek
M Meetbaar
A Alligned - haalbaar
R Realistisch resultaatsgericht
T Tijdsgebonden
JIJ bent de zaakvoerder, de leider die het stuur nu vastpakt en de richting bepaalt.
Oprecht succes en plezier gewenst.
0496 40 89 50
#hr #advies #ondernemersmindset #persoonlijkeontwikkeling #groeien #persoonlijkleiderschap #telewerk #homebased #worklife #strategie #smart #structuur #stress #homeoffice