$type=slider$sn=0$l=0$m=0$show=home

$show=home$Over Solut

Solut, strategische groeipartner en expert in personeelszaken van A tot Z op maat van KMO’s. From Hire to Fire: Rekrutering & Assessment, Sociale Audit en Personeelsadvies, Personeelsadministratie en Payroll, Team- & Management Coaching, Interim HR management, Opleiding & Advies en Individuele Loopbaanbegeleiding. Solut ontzorgt je van de personeelstaken, om tijd en geld te besparen, met gemotiveerde werknemers.

[DIENSTEN]_$type=three$m=0$h=200$rm=0$l=1$c=9$sn=0$p=1$show=home

[TEAMLEDEN]_$type=carousel$h=150$cls=6$c=12$show=home

Persbericht: Solut powered by ITZU, een partnership voor de Belgische KMO’s

De HR- en facilitaire dienstengroep ITZU gaat een partnership aan met Solut

Solut is het geesteskind van zaakvoerster Mireille Vandevorst. Solut is een personeelsdienst ‘op maat’, van A tot Z (of from hire to fire) en voert ad-interim HR-Managementprojecten uit. Hierbij trekt Solut resoluut de kaart van de hr-experten met elk minstens 25 jaar relevante ervaring. Toby Wauters (COO Itzu Jobs), en Mireille Vandevorst (Solut) kijken positief uit naar de nieuwe samenwerking tussen beide bedrijven. Hun doel is om ondernemingen in de toekomst te ondersteunen en groeimogelijkheden te bieden op HR-vlak.

“Het succes van Solut is te danken aan onze missie: ‘Iedereen heeft recht op geluk’, aldus Mireille Vandevorst. “Dit gecombineerd met de positieve mindset, het engagement en de flexibiliteit van onze medewerkers zorgt voor tevreden klanten. Met Solut ontzorgen we bedrijven van personeelstaken en helpen we de HR-afdeling op flexibele of projectmatige basis.”

Een personeelsdienst doet meer dan alleen maar lonen uitbetalen. Het is noodzakelijk om te streven naar een daling van het ziektecijfer, maar ook om een HR-risico-analyse uit te voeren, of te werken rond subsidiemaatregelen. Er zijn evaluaties en opvolgingsgesprekken nodig, het personeelsbeleid (aan- en afwezigheden, arbeidsreglement, GDPR, onkosten, auto, gsm, laptop, …), backup- ontwikkeling- en groeiplannen, personeelsadministratie en nog zoveel meer moet onder de loep genomen worden.

“Solut zet je dan ook in als een soort “Sherlock Holmes”, die risico’s inschat, optimalisaties en verbeterpunten vindt”, gaat Mireille Vandevorst verder. “We zijn expert in het gelukkig maken van de werkgever en bieden oplossingen om werkgevers en werknemers dichter bij elkaar te brengen. Volgens onze klanten is Solut, ‘abSOLUT de weg naar succes en groei’”, besluit Mireille Vandevorst.
GEDEELDE WAARDEN VAN ITZU EN SOLUT.

De gedeelde waarden van ITZU en Solut zijn de basis van dit partnership. De doelstelling is helpen in het managen en het bedrijfsvoeren met mensen als de motor van het bedrijf. Motivatie, engagement en tevreden werknemers verhogen de efficiëntie en productiviteit.

Louis Kemps ziet deze nieuwe samenwerking als een win-win ter ondersteuning van KMO bedrijven. “Heel wat bedrijven hebben nood aan ondersteuning op het vlak van HR-beleid, Solut bewijst dat zij naast een sociaal secretariaat een absolute meerwaarde zijn voor KMO-bedrijven. Wij krijgen regelmatig deze vraag en Solut kan hier zorgen voor een goede invulling, vandaar dat wij graag deze samenwerking opstarten. “Solut powered by ITZU”, is dan ook jouw partner die je helpt om je huidige ‘War4Talent’ om te buigen naar een ‘Win4Talent’-mindset met bedrijfsgroei tot gevolg”.

$type=two$show=/p/q-a.html$au=0$cm=0$l=1$c=9$p=1

$type=two$m=0$l=1$c=2$p=0$show=/p/QuickScan.html

$type=two$show=/p/blog.html$au=0$cm=0$l=1$c=9$p=1

$type=three$m=0$h=200$rm=0$l=1$c=9$p=1$show=/p/wie-is-wie.html