Passion for HR, dat is waar Solut voor staat.

Solut breidt verder uit met ‘Payroll PluS+’, haar loonsecretariaat mét persoonlijke klantenservice.
Wij zoeken een ondernemende en gedreven HR-Generalist met sterke Payroll affectie. Iemand die met veel goesting en passie zijn/haar job (hobby) uitoefent en die zich thuis voelt in diverse organisaties.
Deze boeiende en veelzijdige job geeft je de kans om flexibel full-of parttime te werken volgens het work-life ritme dat bij jou past. Je werkt in diverse organisaties in je eigen regio. Vanuit je positieve mindset, je expertise en je brede interesse in alle HR-domeinen lever je een waardevolle bijdrage aan elke onderneming.
Help jij Solut verder groeien op de Belgische markt?
Solut biedt je een sleutelrol binnen een professionele en dynamische organisatie. Hier is ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling en de verdere uitdieping van je HR-kennis en -tools. Je komt terecht in een inspirerende organisatie met een informele bedrijfscultuur. Je leert werken met de systemen en de processen die Solut zo uniek maken. Bouw je mee aan ons boeiend verhaal?
Wat is je uitdaging?
Jij ondersteunt de bedrijfsleiding van KMO’s in Limburg en ontneemt hun werkdruk in de payroll. Je bent dé schakel tussen de zaakvoerder en het personeel.Kan je niet wachten om je tanden te zetten in:
- loon- en personeelsadministratie;
- beantwoorden van loongerelateerde vragen;
- optimalisatie van het loonbeleid;
- invullen van sociale documenten;
- en in nog vele andere HR-aspecten?
Wie ben jij?
Je spreekt passievol over payroll en HR. Je hebt de skills van een IT-nerd die in één vingerknip elk HR-systeem onder de knie heeft. Je neemt initiatief en verantwoordelijkheid voor het aanleren en zelfstandig uitvoeren van de loonadministratie. Je kunt op alle niveaus binnen een organisatie samenwerken en communiceert correct en assertief. Afwisseling en verandering stimuleren jou om je carrière naar een hoger niveau te tillen. Je bent flexibel en leergierig. Je houdt van mensen en je werkt ook graag in home-office.Verder heb je volgende troeven in huis:
- Diepgaande kennis van loonadministratie en sociale wetgeving.
- Sterke analytische skills voor budgetopmaak en payroll.
- Een flexibele geest die uiteenlopende situaties aankan.
- Administratieve duizendpoot, punctueel, oog voor detail.
- Gedreven, communicatief en doelgericht.
- Zelfstandige mindset.
- Servicegericht, empathisch en discreet.
- Minstens 10 jaar werkervaring in een soortgelijke HR-functie.
- Bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring.
- Kennis van diverse HR Software pakketten.
De vacature biedt meer dan alleen een uitdaging
Een uitdagende en gevarieerde functie in een sterk groeiend bedrijf met een open en dynamische werksfeer en waar een goede teamspirit heerst.- Regionaal werken in diverse interessante en succesvolle ondernemingen.
- Een ongoing boeiend opleidingspakket om je kennis en kunde aan te scherpen en ruimte om jezelf te ontwikkelen.
- Toffe werkomgevingen met een sterke teamgeest .
- Een aantrekkelijk salarispakket en nog leuke extra’s.
- De beste collega’s in de regio Limburg.
Ga je met ons mee in zee?
Mail je CV met motivatiebrief zo snel mogelijk naar Mireille Vandevorstmireille.vandevorst@solut-hr.be
Bezoek ook onze website www.solut-hr.be