.png)
Passion for HR, dat is waar Solut voor staat.
Solut breidt verder uit met ‘Payroll PluS+’, haar sociaal secretariaat mét persoonlijke klantenservice.Wij zoeken een dynamische en gedreven HR-Generalist, met sterke Payroll affectie die met veel goesting en passie zijn/haar job (hobby) uitoefent en die zich thuis voelt in diverse organisaties.
Deze boeiende en veelzijdige job geeft je de kans om flexibel full-of parttime te werken volgens het work-life ritme dat bij jou past. Je werkt in diverse firma’s in je eigen regio. Vanuit je positieve mindset, je expertise en je brede interesse in alle HR-domeinen lever je een waardevolle bijdrage aan elke firma.
Wil jij onze verdere groei op de Belgische markt mee helpen realiseren?
Solut biedt je een sleutelrol binnen een professionele en dynamische organisatie. Hier is ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling en de verdere uitdieping van je HR-kennis en -tools. Je komt terecht in een inspirerende, energieke organisatie met een informele bedrijfscultuur. Je leert werken met de systemen en de processen die Solut zo uniek maken.Help jij mee bouwen aan dit boeiend verhaal? Wat is je uitdaging?
Jij ondersteunt de bedrijfsleiding van KMO’s in Limburg en Vlaams Brabant en ontneemt hun werkdruk in de payroll. Je bent dé schakel tussen de zaakvoerder en het personeel.- Ben je iemand die zijn tanden wil zetten in: Loon- en personeelsadministratie.
- Loongerelateerde vragen.
- Optimalisatie van het loonbeleid.
- Invullen van sociale documenten.
- EN in nog vele andere HR-aspecten.
Wie ben jij?
Je spreekt vol passie over payroll en HR. Je hebt de skills van een IT-nerd die in één vingerknip elk HR-systeem onder de knie heeft. Je neemt verantwoordelijkheid voor het aanleren en zelfstandig uitvoeren van de loonadministratie en neemt graag initiatief. Je kan op alle niveaus binnen de organisatie samenwerken met mensen en je communiceert correct en assertief. Afwisseling en verandering zijn voor jou de stimulans om je carrière naar een hoger niveau te tillen. Je bent flexibel en leergierig. Je houdt van mensen en je werkt ook graag in home-office.- Verder heb je volgende troeven in huis:
- Diepgaande kennis van loonadministratie en sociale wetgeving.
- Sterke analytische skills voor budgetopmaak en payroll.
- Een flexibele geest die uiteenlopende situaties aankan.
- Administratieve duizendpoot, punctueel, oog voor detail.
- Gedreven, communicatief en doelgericht.
- Zelfstandige mindset.
- Servicegericht, empathisch en discreet.
- Minstens 10 jaar werkervaring in een soortgelijke HR-functie.
- Bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring.
- Kennis van diverse HR Software pakketten.
De vacature biedt meer dan alleen een uitdaging
Een uitdagende en gevarieerde functie in een sterk groeiend bedrijf met een open en dynamische werksfeer en waar een goede teamspirit heerst.- Regionaal werken in diverse interessante en succesvolle ondernemingen.
- Een ongoing boeiend opleidingspakket om je kennis en kunde aan te scherpen en ruimte om jezelf te ontwikkelen.
- Toffe werkomgevingen met een sterke teamgeest .
- Een aantrekkelijk salarispakket en nog leuke extra’s.
- De beste collega’s in de regio Limburg en Vlaams Brabant.
Ga je met ons mee in zee?
Mail je CV met motivatiebrief zo snel mogelijk naar Mireille Vandevorstmireille.vandevorst@solut-hr.be
Neem ook alvast een kijkje op onze website en die van ons sociaal secretariaat.